ApaViral!!

Cerita viral yang korang tak tahu..

Post Top Ad

Post Top Ad

Friday 13 January 2023

Tergamak Membunuh Ibu Sendiri :Lelaki Membunuh Ibunya dan Mendakwa Ibunya Membunuh diri [Video]

 


 Kejadian ini berlaku pada tahun 2017, apabila Sandeep Nathwani membunuh ibunya Jaishree Nathwani dengan menolaknya dari tingkat empat bangunan yang mereka diami di daerah Rajkot di Gujarat.

Sandeep Nathwani ialah penolong profesor di sebuah kolej Rajkot. Selepas melakukan jenayah itu, dia mengemukakan kejadian itu kepada polis sebagai kes bunuh diri. Polis mempercayai versinya sehingga mereka meneliti rakaman CCTV dari rumahnya.

 

PLOT PEMBUNUHAN


Mendiang Jaishree telah mengalami pendarahan otak pada awal September tahun itu. Dia dirawat di hospital di Rajkot dan pulang ke rumah selepas beberapa hari. Tetapi, strok menyebabkan dia lumpuh di kaki. Dia tidak boleh berdiri sendiri atau berjalan.

Sandeep Nathwani terpaksa merawatnya yang sakit membantunya melakukan rutin hariannya. Dia semakin kecewa dengan jenis perhatian yang diperlukan ibunya kerana penyakitnya. Jaishree hanya mempunyai seorang anak, Sandeep, yang tidak mahu merawat ibunya yang sakit.

Pada 27 September tahun itu, Sandeep membawa ibunya yang berusia 64 tahun ke teres tingkat empat bangunan, Darshan Avenue di kawasan Rameshwar Park di Rajkot dan menolaknya. Dia meninggal dunia akibat terjatuh dari bangunan. 

 

TERTUDUH MEREKA CERITA

Selepas melakukan jenayah itu, Sandeep menceritakan cerita palsu kepada polis. Dia memberitahu pegawai polis bahawa ibunya membunuh diri. Dia memberitahu polis bahawa ibunya pernah melakukan Surya Namaskar setiap hari.

Pada hari yang malang itu, Sandeep memberitahu polis bahawa dia telah pergi untuk mengambil air dan apabila dia kembali dia mendapati ibunya sudah mati. Dia meninggal dunia selepas terjatuh dari flat tingkat tiga mereka. Polis percaya selama tiga bulan ia boleh menjadi kes bunuh diri.

PANGGILAN TELEFON KUKU PEMBOHONGAN

Tetapi pada suatu hari, pegawai polis yang menyiasat kes itu menerima panggilan telefon tanpa nama. Pemanggil itu menceritakan urutan peristiwa yang berbeza. Ini mendorong polis untuk melancarkan siasatan baru untuk mendapatkan rakaman CCTV dari bangunan itu.

Dalam rakaman CCTV pada hari itu, Sandeep dan Jaishree dilihat bersama. Klip CCTV mendedahkan kepada polis bahawa Jaishree lumpuh dan tidak boleh berjalan. Dia tidak boleh bangun sendiri dan melompat dari tembok setinggi empat kaki untuk membunuh diri.

Polis juga mendapati bangunan itu mempunyai kamera CCTV di merata tempat termasuk tempat letak kereta dan semua tingkat kecuali teres tingkat empat. Bukti mengikut keadaan sepadan dengan penceritaan yang diberikan melalui telefon tetapi tidak dengan cerita yang direka oleh Sandeep.

Berdasarkan bukti baru, polis menahan Sandeep atas tuduhan membunuh ibunya.

***Sekiranya ada yang tertanya-tanya, rawatan pendarahan otak ibunya menyebabkan dia lumpuh di bahagian kaki. Dia tidak dapat berjalan atau berdiri sendirian (seperti yang anda lihat dalam rakaman CCTV).

Dia menolaknya turun dari teres tingkat empat, membunuhnya serta-merta. Dia melaporkannya kepada polis sebagai bunuh diri, tetapi bukti CCTV mendedahkan bahawa dia tidak dapat bangun sendiri dan melompat dari tembok setinggi empat kaki sendirian.

Anak lelaki itu diberi hukuman penjara seumur hidup.

 

No comments:

Post a Comment